środa, 9 stycznia 2013

50 buziaków Greja

"Najszybciej sprzedającej się książki w historii, który należał do tej pory do Harry'ego Pottera. Wiadomo już, że powstanie ekranizacja skandalizującej powieści"
\pudelek

Obsada: 

<Oni naprawdę chcą mnie w tym filmie!> - zachwycał się Bieber.
\też pudelek
 

"Błagam, tylko nie ona !! zniszczy mi wizerunek Anastasii, tak jak zniszczyła Belli .. "
\filmweb

Oczywiście, o skandalizującej powieści tylko słyszałem, a wszystkie te ploteczki można włożyć między bajki, akcję reklamową i co tam jeszcze ale i tak.. oooo bawię się świetnie .... 



Uwielbiam popkulturę i chwała tym, którzy są jej odbiorcami, bez nich życie ogarniętych ludzi byłoby puste. Marzę o tym, żeby powstał film z Bieberem i Bellą w rolach głównych. Kunszt aktorski Belli jest mi już dobrze znany, a Justin będzie dopiero musiał udowodnić swą pozycję, ale jestem o niego dziwnie spokojny- ma u mnie duży kredyt zaufania. Pewnie nawet kiedyś obejrzałbym z prawdziwą szyderczą przyjemnością. Chociaż, z opowieści wynika, cały czas na ekranie będzie się miało dziać to samo... Hmm... Tak jak w zmierzchu. POPcorn i colę!! 

CC 3.0 zmodyfikowane i pobrane stąd i stąd od Gage Skidmore i Joe Bielawa
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czym się różni jeden porządny człowiek od drugiego?